Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż w dniach od 07.05 (wtorek) do 14.05 (wtorek) nasze magazyny nie będą realizowały wysyłek. Dotyczy to zamówień detalicznych, hurtowych, materiałów egzaminacyjnych oraz dla grup zakupowych. 


W bieżącym tygodniu zamówienia realizować będziemy:

- na bieżąco do 30.04 (wtorek) - w tym dniu wyjątkowo do godziny 17.00;

- w dniu 06.05 (poniedziałek) zamówienia będziemy realizować do godziny 15.00. 

Przerwa w obsłudze Państwa zamówień jest związana z zapowiadaną przez nas na ten rok operacją przeniesienia oraz połączenia naszych magazynów w jeden większy. Jest to dla nas wyjątkowo duża, skomplikowana, ale i ważna operacja logistyczna. Operacja, do której przygotujemy się od końca zeszłego roku i jesteśmy przekonani, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby przeprowadzić ją najsprawniej jak tylko się da. Po wielu analizach zadecydowaliśmy że wskazany okres jest najlepszym z możliwych. Przed nami kompletowanie pakietów egzaminacyjnych, więc wszelkie przyszłe przyjęcia towarowe chcielibyśmy już przeprowadzać w nowym miejscu. Samo zintegrowanie magazynów na większej powierzchni pozwoli nam lepiej zarządzać realizacją Państwa zamówień, a przy okazji usprawni całościowo proces obsługi tych złożonych przez grupy zakupowe. Poza samym transportem jesteśmy zmuszeni przeprowadzić także inwentaryzację (dwukrotnie). Wiąże się to zatem
z koniecznością zaangażowania większości naszych pracowników (aczkolwiek część z nas pomiędzy inwentaryzacjami będzie - korzystając z okazji - w tych dniach wypoczywać :)).

Dopełnimy jednak wszelkich starań, aby przeprowadzić cały ten proces szybko, sprawnie - a co najważniejsze - w podanym przedziale czasowym.

Poniżej podajemy Państwu daty graniczne dla:

- grup zakupowych, placówek oświatowych (pakiety), zamówień hurtowych (pakietowanie)

30.04 (wtorek) - do godziny 17.00. Jak zwykle prosimy koordynatorów o zamknięcie / połączenie zamówień aktywnych do tego czasu. W dniu 30.04 (wtorek) o godzinie 17.00 systemowo zamkniemy otwarte zamówienia w celu wysłania tych dotychczas niezrealizowanych. Działanie to ma na celu wywiązanie się z naszego zobowiązania wobec Państwa odnośnie dostarczenia wskazanego asortymentu w terminie.

- zamówień hurtowych (bez pakietowania), zamówień detalicznych

06.05 (poniedziałek) - do godziny 15.00. Wszystkie zamówienia (z formą płatności: płatność elektroniczna, przelew odroczony, pobranie) złożone do tego czasu zostaną zrealizowane. Zamówienia z formą płatności -przedpłata- zostaną zrealizowane pod warunkiem zaksięgowania wpłaty do godziny 15.00. 

Godzina 15.00 w poniedziałek (06.05) jest zatem godziną graniczną dla realizacji zamówień przed zamknięciem magazynu.


Wszystkie zamówienia złożone przez Państwa po godzinie 15.00 w dniu 06.05 (poniedziałek) zostaną przyjęte do systemu, ale ich obsługa i realizacja zostanie rozpoczęta niezwłocznie po zakończeniu inwentaryzacji w dniu 15.05 - z doręczeniem na 16.05 (czwartek) lub 17.05 (piątek). Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienia złożone w tym okresie zostały nadane do Państwa w tym oraz kolejnym dniu.

Kontakt z nami w dniach 07.05 - 14.05 w ograniczonym stopniu będzie możliwy tylko i wyłącznie poprzez @.

Za wszelkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy.

Z wyrazami szacunku zespół Olimp Med

Komentarzy (0)

Brak komentarzy w tym momencie.
Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania